5.12.06

Anlasana



Bugunlerde takildigim dilimden dusmeyen bir Ilhan Irem sarkisi:

Anlasana

Her sevincin her kederin En ölümsüz sevgilerin
Sonsuz denen göklerin Herşeyin bir sonu varsa
Ayrılıklarında sonu var Bir gün çıkıp geleceksin
İçimde bir ümit var Yeniden seveceksin
Yıllar var ki ben böyle Bekliyorum özleminle
Anıların umutların kaldı bende
Anlasana... Anlasana... Anlasana... Anlasana
Birazdaha gerçekleri anlasana
Senden ayrı günlerimi Sana nasıl anlatsam ki
Mevsimsiz çiçekler gibi Yarım kaldım inan ki
Sensizliğin acısını Sen nerden bileceksin
Sen hiç sensiz kalmadın ki Mevsimleri saymadın ki
Yıllar var ki ben böyle Bekliyorum özleminle
Anıların umutların kaldı bende
Anlasana... Anlasana... Anlasana... Anlasana
Birazdaha gerçekleri anlasana

No comments:

 

Zirve100 Site ekle
Photography Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory